Returnări

Produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor dumneavoastră? La XXX, ne asigurăm că procedura de returnare este cât se poate de simplă.

1

Plătiți la punct

Dacă ați făcut o achiziție la punctul de vânzare, vă rugăm să returnați produsul la punctul de vânzare care vi l-a livrat. Nu uitați să dați personalului aceeași adresă de e-mail și numărul de telefon furnizate la plasarea comenzii.

2

Așteptați să fiți contactat/ă de magazinul nostru

Vă vom informa despre întregul proces prin e-mail și mesaje text.

3

Etapa de verificare

Apoi returnarea va ajunge la depozitul nostru. După verificarea conținutului pachetului, vă vom contacta pentru a vă informa despre rezultat.

 

Nicio deteriorare - nu a fost găsită nicio reducere a valorii

În cazul în care valoarea bunurilor returnate de dvs. nu a fost redusă din cauza utilizării acesteia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor - veți primi imediat o rambursare integrală, în termen de maxim 14 zile. Mai multe informații despre acest subiect găsiți în Regulamentul magazinului..

 

Bunuri deteriorate - am constatat o reducere a valorii bunurilor

Dacă valoarea produselor pe care le returnați a scăzut ca urmare a utilizării lor într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, sunteți răspunzător pentru daune. Într-o astfel de situație, Departamentul de service vă va contacta imediat și vă va informa despre situație. Nu vă faceți griji, cu siguranță vom găsi o soluție.

Accesorii și componente

În cazul produselor precum accesorii, componente și îmbrăcăminte, acestea pot fi returnate și prin intermediul formularului.

1

Completați formularul

Furnizați informații despre comanda la care se referă returnarea. Asigurați-vă că numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon se potrivesc cu cele pe care le-ați furnizat la plasarea comenzii.

2

Așteptați contactul cu consultantul nostru

Personalul magazinului vă va contacta pentru a stabili detaliile și forma de returnare. Vă vom informa apoi despre întregul proces prin e-mail și mesaje text.

3

Împachetați produsul și așteptați curierul

Personalul magazinului nostru va comanda un curier la locul ales de dvs. Nu uitați să ambalați produsul în mod corespunzător.

4

Etapa de verificare

Apoi returnarea va ajunge la depozitul nostru. După verificarea conținutului pachetului, vă vom contacta pentru a vă informa despre rezultate.

To Top