Acest site folosește cookie-uri în conformitate cu Politica de Confidențialitate. Puteți specifica condițiile de stocare și de accesare a modulelor cookie în browserul Dvs. Afla mai multe.
Returnări
Produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor dumneavoastră? La XXX, ne asigurăm că procedura de returnare este cât se poate de simplă.
Plătiți la punct
Dacă ați făcut o achiziție la punctul de vânzare, vă rugăm să returnați produsul la punctul de vânzare care vi l-a livrat. Nu uitați să dați personalului aceeași adresă de e-mail și numărul de telefon furnizate la plasarea comenzii.
Așteptați să fiți contactat/ă de magazinul nostru
Vă vom informa despre întregul proces prin e-mail și mesaje text.
Etapa de verificare
Apoi returnarea va ajunge la depozitul nostru. După verificarea conținutului pachetului, vă vom contacta pentru a vă informa despre rezultat.
Nicio deteriorare - nu a fost găsită nicio reducere a valorii
În cazul în care valoarea bunurilor returnate de dvs. nu a fost redusă din cauza utilizării acesteia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor - veți primi imediat o rambursare integrală, în termen de maxim 14 zile. Mai multe informații despre acest subiect găsiți în Regulamentul magazinului..
Bunuri deteriorate - am constatat o reducere a valorii bunurilor
Dacă valoarea produselor pe care le returnați a scăzut ca urmare a utilizării lor într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, sunteți răspunzător pentru daune. Într-o astfel de situație, Departamentul de service vă va contacta imediat și vă va informa despre situație. Nu vă faceți griji, cu siguranță vom găsi o soluție.
Accesorii și componente
În cazul produselor precum accesorii, componente și îmbrăcăminte, acestea pot fi returnate și prin intermediul formularului.
Completați formularul
Furnizați informații despre comanda la care se referă returnarea. Asigurați-vă că numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon se potrivesc cu cele pe care le-ați furnizat la plasarea comenzii.
Așteptați contactul cu consultantul nostru
Personalul magazinului vă va contacta pentru a stabili detaliile și forma de returnare. Vă vom informa apoi despre întregul proces prin e-mail și mesaje text.
Împachetați produsul și așteptați curierul
Personalul magazinului nostru va comanda un curier la locul ales de dvs. Nu uitați să ambalați produsul în mod corespunzător.
Etapa de verificare
Apoi returnarea va ajunge la depozitul nostru. După verificarea conținutului pachetului, vă vom contacta pentru a vă informa despre rezultate.