Acest site folosește cookie-uri în conformitate cu Politica de Confidențialitate. Puteți specifica condițiile de stocare și de accesare a modulelor cookie în browserul Dvs. Afla mai multe.
Reclamații
Daca produsul achiziționat are un defect sau a sosit deteriorat, trebuie făcută o reclamație. Nu uitați să furnizați cât mai multe detalii despre defect, ceea ce ne va ajuta să răspundem rapid la cererea dvs.
Prima cale – reclamația la punct
Reclamați produsul la punctul de colectare
Puteți depune o reclamație la punctul de unde ați ridicat produsul achiziționat. În acest caz, angajatul punctului va completa formularul pentru dvs.
Așteptați contactul cu consultantul nostru
După procesarea reclamației, vă vom contacta pentru a stabili detaliile posibilei preluări a produsului deteriorat. Consultantul nostru va comanda un curier care va ridica coletul de la un loc convenabil pentru dvs.
Ambalați corespunzător produsul
Dacă reclamația necesită reparații în centrul nostru de service – pregătiți pachetul pentru curier. În cazul bicicletelor, vă recomandăm să le ambalați în cutia originală cu măsurile de siguranță atașate.
Verificarea expedierii
După ce coletul va ajunge la depozitul nostru, vom verifica starea produsului și apoi vom procesa următorii pași.
A doua cale – reclamație prin formular
Completați formularul
Completați formularul cu o descriere exactă a naturii defectului sau a deteriorării. Nu uitați să furnizați aceleași date de contact în formular ca și atunci când ați plasat comanda.
Așteptați contactul cu consultantul nostru
După procesarea reclamației, vă vom contacta pentru a stabili detaliile posibilei preluări a produsului deteriorat. Consultantul nostru va comanda un curier care va ridica coletul de la un loc convenabil pentru dvs.
Ambalați corespunzător produsul
Dacă reclamația necesită reparații în centrul nostru de service – pregătiți pachetul pentru curier. În cazul bicicletelor, vă recomandăm să le ambalați în cutia originală cu măsurile de siguranță atașate.
Verificarea expedierii
După ce coletul va ajunge la depozitul nostru, vom verifica starea produsului și apoi vom procesa următorii pași.