Reclamații

Daca produsul achiziționat are un defect sau a sosit deteriorat, trebuie făcută o reclamație. Nu uitați să furnizați cât mai multe detalii despre defect, ceea ce ne va ajuta să răspundem rapid la cererea dvs.

Prima cale – reclamația la punct

1

Reclamați produsul la punctul de colectare

Puteți depune o reclamație la punctul de unde ați ridicat produsul achiziționat. În acest caz, angajatul punctului va completa formularul pentru dvs.

2

Așteptați contactul cu consultantul nostru

După procesarea reclamației, vă vom contacta pentru a stabili detaliile posibilei preluări a produsului deteriorat. Consultantul nostru va comanda un curier care va ridica coletul de la un loc convenabil pentru dvs.

3

Ambalați corespunzător produsul

Dacă reclamația necesită reparații în centrul nostru de service – pregătiți pachetul pentru curier. În cazul bicicletelor, vă recomandăm să le ambalați în cutia originală cu măsurile de siguranță atașate.

4

Verificarea expedierii

După ce coletul va ajunge la depozitul nostru, vom verifica starea produsului și apoi vom procesa următorii pași.

A doua cale – reclamație prin formular

1

Completați formularul

Completați formularul cu o descriere exactă a naturii defectului sau a deteriorării. Nu uitați să furnizați aceleași date de contact în formular ca și atunci când ați plasat comanda.

2

Așteptați contactul cu consultantul nostru

După procesarea reclamației, vă vom contacta pentru a stabili detaliile posibilei preluări a produsului deteriorat. Consultantul nostru va comanda un curier care va ridica coletul de la un loc convenabil pentru dvs.

3

Ambalați corespunzător produsul

Dacă reclamația necesită reparații în centrul nostru de service – pregătiți pachetul pentru curier. În cazul bicicletelor, vă recomandăm să le ambalați în cutia originală cu măsurile de siguranță atașate.

4

Verificarea expedierii

După ce coletul va ajunge la depozitul nostru, vom verifica starea produsului și apoi vom procesa următorii pași.

To Top